Sayfalar

20 Ekim 2011 Perşembe

saçmalamak...belki...

bir yazıya başlarken en zoru nerden başalamak gerektiğini bilememek sanırım.nerden başlamam gerektiğini bilmiorum.iki gündür bilimkurgu filmleri gibi rüyalar görüyüyorum.gece yatarken aklımı kurclayan binbirtürlü şey oluyor ve uykularım kaçıyor.

geçen hafta kuzenim michael sikkofield die biri var blogunu okudun mu iç dedi yoo dedim görmedim ama okurum.oku bak çok enteresan şeyler yazmış insan etkilenio ister istemez dedi ve okumaya başladım.linkini size atıyorum.http://michaelsikkofield.blogspot.com/ eğer salim bi aklınız ve inancınız yoksa okumayın derim ben.nacizane tabii.illuminatiden girio satanizme kadar götürüo.ve hadi beee vay arkadaş yaaa salakmışız laan biiiiz diosun ama sonraki evre daha vahim çünkü insan oğlunun düşünebilme yeteneği var yaa s.kmm ben o yeteneği.geceleri uyku uyuyamıorum ya.

ölüm.yaşam.hepsi.evet cinler var bunu bilioruz.şeytana tapan ve allah'a tapan cinler var.biz hani dioruz ya şeytana uyduk yok kardeşim öle bişii şeytana uymak fln satanistmisin sen şeytanın dediklerini yapıosun.biz yüce rabbimizin yasakladığı şeyleri yaptıımızda ztn şeytanın istediini yapmış oluoruz ve farkında olmadan satanızm başlıo içimizden.

içki içmek kur'an-ı kerim de kati yasaklanmış.şimdi sen gidiosun içiosun sonra allah affetsin sen bile bile allaha şirk koşuyosun sen yasaklıosun ama bak ben içiorum diosun e şeytanın istediği ztn bu.insanları aciz nefislerini kendi tarafına çekmek.zina.günah kardeşim.nikahsız eş harammm.haram yani domuz eti yemekle aynı şey gidim bile bile lades diosun.e yine şeytanın istediği oluoyo. bu konu brz karşık canlar kafamı epey kurcalıo.

hani bu illuminati var ya tarikat.satanist bu adamlar.tek amaçları tek dünya yaratmak.tek ülke tek lider fln filan. heryerdeler ve kendilerini aleni ifşa ediyorlar.şimdi bi dizi ismi vericem size.
http://www.dizihd.com/dizi-izle/terra-nova-izle

yıl 2binbilmem kaç.açın izleyin biraz.dünyada düzen kalmamış dünya die bi yer kalmamış (neden acaba?) yıl 2149. ve mucid bilim adamları zamanda bi yırtık buluyorlar ve o yırtıktan geçmiş zamana göç ediyorla.herkeside almıolar haa yanlış anlaşılmasın.elit tabaka.yeni yerleşimin adı terra nova.tek devlet tek ülke tek inanç yani tamda illuminatinin istediği zey.

canlar ciğerler.sorgulayın.böle facebooktan ayşe benmi silmiş yok mehmet resmimi beğnmiş fln yok ben günde 300 tweet atıorum bu bok moddan çıkın artık.zaman düşünme ve sorgulama zamanı.rabbin bize verdiği aklı kullanmanın vakti.kullanın düşünün.düşünemiosanız anlayamıosanız yardım alın.bi bilene sorun.

haydi hayırlı işleeer...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder